Przeglądasz starszą wersję wpisu z 2024-09-25 @ 13:32:14 .
- Skargi i wnioski mogą być składane do Wrocławskiego Centrum Integracji w formie pisemnej lub ustnie do protokołu.
- Skargi i wnioski podlegają obowiązkowej rejestracji w odrębnym rejestrze prowadzonym przez Sekretariat Wrocławskiego Centrum Integracji (pok. 11, parter).
- Skargi i wnioski, o których mowa w pkt. 1 Dyrektor przekazuje do rozpatrzenia i wyjaśnienia podległym pracownikom, a następnie udziela odpowiedzi w terminie ustawowym.
- Wszelkie informacje publiczne udostępniane są na stronie internetowej Wrocławskiego Centrum Integracji bądź na wniosek pisemny lub ustny interesanta bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku.
- Dyrektor przyjmuje osobiście interesantów w siedzibie Wrocławskiego Centrum Integracji (pok. 10, parter) po wcześniejszym umówieniu za pośrednictwem Sekretariatu (tel. 71 782 35 11, sekretariat@wci.wroclaw.pl).
Szczegóły dokonanych zmian:
Nie odnotowano zmian w treści między wersją aktualną (2024-09-25 @ 13:32:14) a wersją obecnie przeglądaną (zmiany mogły obejmować tylko formatowanie tekstu).